maandag 17 december 2012

Kersthanger

Hallo allemaal!
Vandaag veel foto's en een beetje tekst.
Ik zou nog de sneeuwvlokken hanger laten zien die ik voor de kerstmarkt had gemaakt. Jammer dat de foto's zo donker zijn, maar dat komt natuurlijk door de donkere dagen voor kerst...



En een foto van hoe ik mijn witte takken van vorig jaar opnieuw heb 'aangekleed'.


Onze kerstboom is dit jaar wit en een klein beetje zilver. Op de ramen heb ik van die leuke sneeuwvlokken raamstickers van de A.

Een tijdje terug had ik ook nog wat geschreven over mijn eerste opdracht. Een lerares van Leon z'n oude school vroeg of ik voor sinterklaas een gymtas voor haar zoontje kon maken, een beetje zoals de zak die ik voor Marijn had gemaakt. Hieronder zie je hoe het geworden is en helemaal goedgekeurd door moeder en zoon!


Ik wens iedereen een fijne week!
Groetjes, Anne-Marie

4 opmerkingen:

  1. Die sneeuwvlokhangers zijn erg mooi, heel stijlvol!
    De gymtas is weer goed gelukt, knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi. Fijntjes eigenlijk! En die tas is stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie, "eenvoudige" tak is het geworden! Heel mooi.Ik wens jullie alvast fijne en gezellige feestdagen toe.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is tenminste blijvende sneeuw.... mooi geworden! Ik kan mij voorstellen dat de nieuwe eigenaar blij is met zijn tas!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...