vrijdag 29 juli 2011

Verjaardagsbroche


Vandaag is onze Leon jarig, hij is 5 jaar geworden. Om 7 uur stonden we al beneden (ja, die van ons zijn altijd erg vroeg....), snel kado's uitpakken en uitproberen natuurlijk!

We hebben de kamer versierd, maar het wordt een rustig dagje, dat krijg je als je in vakantietijd jarig bent.
Op school had Leon al een verjaardagskroon opgehad, dus voor vandaag vond ik het leuk om een broche te maken.
Het idee heb ik gezien bij Made by M.

Niet veel werk, wel erg leuk, ik denk dat ik ze vaker ga maken. Je kunt ze ook leuk per post versturen als verjaardagskaart.
Wij gaan hier gauw verder feest vieren. Goed weekend!

3 opmerkingen:

  1. Van Harte gefeliciteerd met Leon!! 5 alweer, wat gaat het snel hé! Gelukkig is het nu niet zo warm en kan hij lekker steppen op z'n nieuwe step (of heeft hij die niet gekregen?) Leuke broche!Een hele fijne dag toegewenst! Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met Leon, fijne middag/avond. Groetjes ester.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anne-Marie,
    Wat een leuke blog heb jij... Heel leuk, al die zelfgemaakte dingetjes. Lekker creatief dus. Ik ga je volgen, want ik ben benieuwd naar alles wat je verder nog zult maken. En je brengt mij ook weer op heel leuk ideetjes..
    Dank je wel.
    Fijn weekend gewenst,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...