donderdag 21 juli 2011

Traktatie/afscheidskadootje voor klasgenootjes

Wat ga je trakteren als je afscheid neemt van je klasgenootjes en volgende week jarig bent?
Iets creatiefs voor de zomervakantie én Leon houdt erg van tekenen/schilderen.
Ik had bedacht: verfdoosjes, maar toen ik ze wilde kopen waren ze uit het assortiment. (Tip voor de volgende keer: meteeeen meenemen!).

Dit stond er op mijn eetkamertafel gisterenmiddag, een dienblad vol met ingrediënten:




Ingepakt zag het er zo uit:




Dit zat er in elk pakketje:
kokertje met potloodjes en puntenslijper dekseltje (Action), schetsboekje (zelfgemaakt), doosje met snoepjes en een geplastificeerd fotootje + tekstje (zelfgemaakt) om het af te maken.


De kinderen vonden het allemaal erg leuk (en de juffen ook volgens mij).

Vanavond volgt er meer op dit blog.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...