vrijdag 22 juli 2011

Give away!


Dit is mijn eerste give-away! Een ritstasje à la Vlijtige Vink, om te vieren dat ik 10 volgers heb (inmiddels zijn het er al 13 zag ik...).

Wat moet je er voor doen?
In ieder geval een reactie op dit blog achterlaten.
Verder zou ik het leuk vinden als je deze give-away vermeldt op je eigen blog (als je die hebt). En mocht je nog geen volger zijn dan.....zou ik het leuk vinden als je er bij komt!
Je kunt je reactie achterlaten t/m zondag 4 september, zodat iedereen die op vakantie is ook nog mee kan doen.
Maandag 5 september ga ik de winnaar bekend maken.

6 opmerkingen:

  1. Beautiful flower, beautiful job...
    Have a perfect week-end...
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk doe ik mee!! (kun je misschien vertellen hoe ik een verwijzing op mijn blog zet? Krijg het niet voor elkaar!
    Je hebt superleuke dingen gemaakt voor de juffen! Zou haast juf willen worden! (maar dan denk ik aan al die kinderen en dan blijf ik toch maar liever gewoon moeder!)
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam via via op je blog terecht...en ik vind het een gezellige blog ...ik ga je volgen...en ik zou ook graag mee doen aan de give away ...en ik zal een verwijzing doen op mijn blog van jouw give away...

    Groetjes
    Marjo

    Marjo's Cosy Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik kwam weer via Marjo hier terecht. Ik ben ook volger geworden, want er is hier zoveel moois te zien!
    En tsja, als je dan één van die mooie dingen kunt winnen...doe ik graag mee. Ik zal het op mijn blog http://mwlbyangelique.blogspot.com/ vermelden!
    Ik hoop dat je nog veel moois zal maken (en ik dus nog veel kan kijken naar je creaties)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anne-Marie

    graag doe ik mee met je give away

    Ik zal proberen je give away bij mij op het blog te zetten , nog ff uitzoeken hoe ik dat doe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi AM,
    je blog volg ik al een poosje, maar hoe ik 'volger' wordt heb ik ( digibeet?) nog niet ontdekt.
    Heb het eerste dekentje voor Nepal bijna af!
    Minke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...